Betalingen en orderverwerking

Orderstatusgarantie

Wij zorgen ervoor dat onze klanten hun accounts kunnen controleren en de orderstatus online in real-time kunnen verifiëren. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week contact met ons opnemen via telefoon, live ondersteuning en de klantenservice van Feedback. Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden en garanderen dat u zo snel mogelijk een antwoord zult ontvangen.

Annulering van de bestelling

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren binnen een dag na het plaatsen van een bestelling of als deze nog niet is verzonden. Maak gerust gebruik van de lever support, Feedback Klantendienst, of mobiele telefoon, en onze medewerkers zullen zeer spoedig contact met u opnemen.

Terugbetaling beleid

Geef een geldig afleveradres op in het bestelformulier, omdat elke fout kan leiden tot het niet kunnen leveren van de bestelde producten. Zorg ervoor dat u de notities opnieuw controleert voordat u de bestelling plaatst. Als u ziet dat u het verkeerde adres hebt opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de fout te herstellen. Als je je bestelling niet hebt gekregen vanwege het verkeerde afleveradres dat je hebt aangegeven, krijg je geen geld terug.

Als u niet tevreden bent met het effect van ons product, sturen wij u het doorstuuradres waar u het pakket gedurende een maand naartoe kunt sturen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zal de retourprocedure van start gaan.

Terugboekingsbeleid

Houd in gedachten dat chargebacks worden ontmoedigd, en elk geschil kan meestal worden opgelost door het sturen van een ticket of bel ons. Als een chargeback door u wordt verhoogd met uw bestelling, kan het u verboden worden een nieuwe bestelling te doen, niet alleen bij de aangesloten sites, maar bij alle pagina’s in de drogisterijwereld, dus de mogelijkheid om bij hun pagina’s te bestellen gaat dan verloren.

Wij zorgen ervoor dat onze klanten hun accounts kunnen controleren en de orderstatus online in real-time kunnen verifiëren. U kunt 24/7 contact met ons opnemen via telefoon, live ondersteuning en de Feedback Klantendienst. Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden en garanderen dat u zo snel mogelijk een antwoord zult ontvangen.

Annulering van de bestelling

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren binnen een dag na het plaatsen van een bestelling of als deze nog niet is verzonden. Maak gerust gebruik van de lever support, Feedback Klantendienst, of mobiele telefoon, en onze medewerkers zullen zeer spoedig contact met u opnemen.

Terugbetaling beleid

Geef een geldig afleveradres op in het bestelformulier, omdat elke fout kan leiden tot het niet kunnen leveren van de bestelde producten. Zorg ervoor dat u de notities opnieuw controleert voordat u de bestelling plaatst. Als u ziet dat u het verkeerde adres hebt opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de fout te herstellen. Als je je bestelling niet hebt gekregen vanwege het verkeerde afleveradres dat je hebt aangegeven, krijg je geen geld terug.

Als u niet tevreden bent met het effect van ons product, sturen wij u het doorstuuradres waar u het pakket gedurende een maand naartoe kunt sturen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zal de retourprocedure van start gaan.

Terugboekingsbeleid

Houd in gedachten dat chargebacks worden ontmoedigd, en elk geschil kan meestal worden opgelost door het sturen van een ticket of bel ons. Als een chargeback door u wordt verhoogd met uw bestelling, kan het u verboden worden een nieuwe bestelling te doen, niet alleen bij de aangesloten sites, maar bij alle pagina’s in de drogisterij business, zodat de mogelijkheid om te bestellen bij hun pagina’s verloren zal gaan.

Skip to toolbar